همه‌چیز درباره ی بدروم ترکیه
نوشته شده توسط : mali

همه‌چیز درباره ی بدروم ترکیه

همه‌چیز درباره ی بدروم ترکیه

بدروم با داشتن تفریحات شبانهی بینظیر، سواحل زیبا، مکانهای تاریخی و هتلهای باکیفیت یکی از شهر-هایی است که همهساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. این شهر یکی از جاهایی است که مردم بیشتر از همه برای سپری کردن تعطیلات به آنجا میروند. این شهر یکی از بزرگ‌ترین استراحتگاههای دریای اژه است. بدروم برای کسانی که پاسخشان برای رفتن به تعطیلات همیشه مثبت است مثل یک سرزمین رؤیایی میماند. مردم بدروم سبک زندگی متفاوتی دارند. برخی از آنها داشتن یک زندگی آرام و بیدغدغه را ترجیح داده و برخی دیگر یک زندگی با سبک امروزی را ترجیح می‌دهند. هر چیزی در بدروم مختص به این شهر است تور بدروم. امروزه بدرم یکی از مراکز مهم تجاری، هنری و سرگرمی است. این شهر ساحلی ترکیبی از زندگی مدرن و سنتی است. 

همه‌چیز درباره ی بدروم ترکیه

اقامتگاهها و هتلهای موجود در بدروم

به‌طورکلی هتلها در ناحیهی بسیار کوچکی به نام گامبت قرارگرفته شدهاند زیرا این منطقه دارای تعداد زیادی کلابها و تفریحات شبانه است. همچنین این منطقه رستورانهای زیادی نیز دارد. در مسیر رفتن به گامبت شما هتلهای لوکس 5 ستاره را مشاهده میکنید.
Turgutreis یک محل مناسب برای کسانی است که می‌خواهند تور بدروم تابستان 98 از امکانات و مزایای مرکز شهر و همچنین هتل-های 6 ستاره استفاده کنند.

همه‌چیز درباره ی بدروم ترکیه

غذاهای بدروم

غذاهای بدروم سالم و بدون چربی است؛ اما کسانی که خیلی به شیرینی، نانهای ترکیهای و دسرهای شیرین علاقهمند هستند باید بدانند که در طول سفر به این شهر حسابی قرار است اضافه‌وزن داشته باشند. غذاهای بدرمی بیشتر به خاطر طعم مدیترانهای و سنتیای که دارند، معروف و شناخته‌شده هستند. غذاهای تهیه‌شده با سبزیجات که از گیاهان وحشی درست‌شده‌اند بسیار معروف هستند. همچنین شیرینیهای معروف بدروم با پنیر مخصوص طبخ میشوند. تمام غذاهایی که با روغن‌زیتون پخته میشوند به‌صورت سرد سرو میشوند.

فستیوالهای بدروم

هرساله فستیوالهای جالبی در این شهر برگزار میشود. به‌طور مثال یکی از فستیوالهایی که سالانه برگزار می‌شود فستیوال دوچرخهسواری است. این فستیوال توسط کلوپ ورزشهای طبیعی بدروم در ماه می برگزار میشود. همچنین از جانب مؤسسات و ایالات دیگر موردحمایت قرار می‌گیرد. اگر در ماه می به این شهر سفر می‌کنید حتماً از این فستیوال جذاب و دوست‌داشتنی دیدن کنید.

خرید در بدروم

سبک معماری خاص و منحصربه‌فرد این شهر با خانههایی که سفیدرنگ شدهاند و دارای خطوط آبی تیره هستند نماد این شهر محسوب میشوند. همچنین مکانهای زیادی برای خرید و گذراندن وقت در بدروم است. در این مراکز خرید برای هر نوع سلیقه و استایلی تور بدروم تیر 98 می‌توان خرید کرد. همچنین بازارهای این شهر صنایع‌دستی‌های بسیار زیبایی دارد که کار هنرمندان بومی همان ناحیه است. بیشتر این صنایع‌دستی‌ها مربوط به صندلهای راحت و شیک که مناسب تمام سنین است، میشود. پس اگر به این شهر سفر کردید، یا قصد دارید سفر کنید حتماً از بازارچه‌های صنایع‌دستی آن‌هم دیدن کنید زیرا که وسایل جالبی می‌توان در این بازارچهها پیدا کرد.

همه‌چیز درباره ی بدروم ترکیه

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: همه‌چیز درباره ی بدروم ترکیه,آفر تور بدروم,قیمت تور بدروم,دیدنیهای بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: